alternatywa

Tak zrobilem. Ale tylko od zewnatrz bo od wewnatrz byl grunt i tynk wiec moja praca zbedna. Bo pewnie maja placki i nieszczelnosci np. wokol okien, pod parapetami. Nawet jak styropian przyklei sie obwodowo to i tak jest szansa na przewiew. Gniazda znajduja sie przewaznie w dolnych czesciach scian blisko styku ocieplenia scian zewnetrznych i fundamentowych. Jest ryzyko a jest mozliwosc jego zmniejszenia wiec warto bylo to zrobic.klocki sa alternatywa tylko i wyłącznie gdy ktoś sam nie wymuruje i musi ekipie zapłacić a klocki poskłada sam Wieje tym, co budowali z ceramiki. W BK i innych raczej mało prawdopodobne, chyba, że ktoś peszle w ścianie wsadził.jezeli moge Ci doradzic to zalatw sobie jakas maszyne do ciecia BK, bo piłą reczną to masakra, ja juz kurwicy dostaje od tego ciecia. Z jakas pila tasmowa to pewnie bym juz dawno wszystko mial wymurowane...mówię o pile elektrycznej - pilarce czy jak to nazywają, takiej jak spalinowa (do ścinania drzew np) tylko że na prąd a szlifierka kontowa np. z dużą tarczą nie sprawdzi się? nie będzie lepsza? ja murowałem z Silikatu (i BK), więc kątówka 230mm (tania, ca 150zł, działa do dziś, mniejszą też mam) była niezbędna. BK to tnie jak masło. Pilarkę też mam (do szalowania monolitu kupiłem, też chyba koło 150zł), nie ciąłem nią B, ale również od praktyka słyszałem że idzie. Piłą ręczną to masakra, próbowałem. W BK chyba najlepiej smarnąć też pionową spoinę, ew. zatkać dziury (ja takich u siebie nie widziałem) klejem do BK czy do styro, sensu zapiankowania nie widzę (przy styro na zew.). Można jak pisze @gentoonx zaprojektować mury pod moduł bloczka (i ja też tak zrobiłem), ale przy BK to mniejszy problem jak przy silikacie. PINB 22.08 wydał zawiadomienie /decyzję ?(ż odebrała dziś z poczty - treści więc nie znam ) i do dziś ono do mnie nie dotarło - starostwo na terenie miasta dostarcza własnymi gońcami - Ci zapewne mojego domu nie znaleźli - mam "M" a wszystkie inne są uliczkę wcześniej (do mnie dojazd jest z innej strony) więc wysłali zawiadomienie PP a listonosz niby zostawił awizo 28.08 którego w skrzynce nie było Pani ze starostwa która prowadzi moja sprawę na urlopie do 14.10 -do tego czasu PnB będzie chyba już prawomocne - ale tego pewnie nikt mi nie powie udało się z PINB dziś wziąć 1egz projektu - będę go studiował i zamawiał materiały mam już gruz i 1 betonową płytę na mostek w dzisiejszej gazetce z Casto we furtce znalazłem - pilarka elektryczna 1800W - 144zł i podobno prowadnica i łańcuch Oregon bloczki BK idą nawet tępym łańcuchem Wątpię by wiało "przez styropian" Raczej usuwanie zawaleń kanalizacji odczucie zimna przez mostki właśnie np. pod parapetem. Też co jakiś czas przestajecie dostawać emaile z subskrypcji? Nerwicy można dostać- zaznaczone, a nie przychodzą. Menu forum i profilu, to też nie lada "wynalazek" albo lepiej dostosować wymiary ścian do pełnych długości bloczka i oczywiście podobnie z otworami - ja tak zrobiłem u siebie, a jeśli chodzi o piłowanie ręczne, to nie ma co się szczypać, tylko kupić na alledrogo albo w markecie jaką piłę elektryczną za 100-140zł i ciąć ile wlezie - idzie jak złoto jeśli różnica bez betonu i zbrojenia jest dwukrotna to te dodatki chyba by złote musiały być wczoraj sam prowizorycznie wytyczyłem budynek - do wycięcia pozostaje jeszcze 6 brzóz te wszystkie poniże 10 lat plus jedno duże stare , na wpół uschnięte drzewo które jest obecnie 1 m od narożnika domu mam już urządzenie do gięcia drutów -po weekendzie kupuję stal i zaczynam kręcić zbrojenie w przyszłym tygodniu kontakt z geodetą a następnie umówienie koparkowego na 1 dzień po uprawomocnieniu się PnB Przekonalo mnie to ze jak polozone sa przewody w bruzdach plus puszki w scianach to bez uszczelnienia zdarzyc sie moze ze bedzie z nich wiac. Moze nie we wszystkich ale zapewne w niektorych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

bez indeksu

wyjście

wolność